YOU SHINE SO BRIGHT IT'S INSANE YOU PUT THE SUN TO SHAME

busungen!

Så här ser det ut i farten:
okej, vad då ihoptryckt och sämst kvalité? jag orkar inte.



Superfint i 1.10 på lördagen. Vi fick lite dåliga avstånd så vi fick backa av istället för att rida fram så det blev inget riktigt jättebra flyt och vi tappade väl lite tid på det också. Men han var riktigt fin och duktig och jag kunde rida som jag brukade rida 1 meter förut. Omhoppningen passade oss, mycket svängar hit och dit men vi missförstod varandra lite efter 11 tror jag så där tappade vi också lite tid. Jag är däremot väldigt nöjd med honom och han fick en fin lite gul rosett, det både behövde och förtjänade han!
1.20 på lördagen gick inte jättebra. Vi fick inget riktigt flyt och hittade verkligen inga avstånd. Han var däremot jättejättebäst som hoppade i alla konstiga lägen som jag la honom i och inte en endaste gång ens tänkte tanken att stanna. Vi rev konstigt nog bara ett hinder, jag minns inte riktigt hur det gick till men pappa säger att vi brakade igenom det helt och hållet. Haha, han var superduktig ändå i alla fall, jag red lite för mycket och lämnade inget ansvar till honom och då blir det lätt så här. Jag tappade dessutom stigbygeln till dom två sista hindrena, en trippel och ett plank, men det gick det med!
Så här ser filmen från 1.20 ut:
1.20 idag gick bra mycket bättre! Han var så himla fin, vi sammarbetade bra och vi hade helt okej flyt. Tyvärr ramlade bakbommen på oxern in i kombinationen i omhoppningen, jag var inte riktigt med i svängen, vi kom fel så jag fick backa av och då nådde han inte riktigt över. Men hade vi gasat istället så hade han antagligen inte vågat hoppa. Så det va mest lite otur. Hade jag ridit bättre i svängen hade den kanske legat kvar men jag är jättenöjd ändå! Det räckte till en fjärdeplats och en röd rosett och det var ju ännu roligare! Bästaste ♥ Tyvärr har jag ingen film för pappa ville hellre se det live i den klassen.


en riktigt bra helg!

Nu är vi så in i bomben taggade till Alsen på lördag! Om någon vänlig själ har lust att följa med och filma så får den väldigt gärna göra det. Då skulle jag vara mycket tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback