I'LL BE IN THE SKY I'LL BE IN THE SEA

Är med och tävlar i en fototävling här där man ska lägga ut en bild som beskriver lycka. Det var väldigt svårt att välja en bild men jag bestämde mig till slut för den här:
Det finns ingenting som ger mig mer lycka än min häst, världens bästaste. Utan honom skulle jag faktiskt inte vara hel. Allt med honom är helt underbart, att flyga över hinder, att rida ut i skogen, att tävla, att träna, till och med dressyren. Därför är det väldigt svårt att välja den bild som visar mest lycka. Men det finns nog faktiskt ingenting som är bättre än att galoppera full fart i bara halsring. Känslan av att sammarbeta med ett djur på 500-600 kg som inte talar samma språk som dig är en lycka som inte går att beskriva, den måste upplevas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback