all i know is i don't know how to be something you'll miss

Torsdagens träning
Cålles hov hade flisat sig lite så jag kände att jag inte vill rida honom då och riskera att den skulle spricka. Emma var jättesnäll och lånade ut sin lilla häst, Mandy. Söt är den. Vi tränade på typ avstånd och så, att komma rätt på hinder. Något som jag och Cålle hade behövt men det va bra träning för mig ändå. Mandy var duktigt, jag hade kunna varit duktigare och det var en helt annan häst än Cålle. Ganska vinglig och det är inte jag van vid så jag visste inte riktigt hur jag skulle göra :p Bilderna ligger på Elins kamera och hon har åkt hem, så dom får jag inte förns om typ två veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback