tell the world that i'm coming home

Lyckades utan problem byta tåg i Gävle och kom fram i Östersund ungfär 10 minuter för sent tror jag. Sammanlagt åkte jag tåg, buss och väntade i 10 timmar igår. Hur kan man bli så trött av att sitta still på ett tåg. Läste en halv bok och sov en hel del. När jag klev av tåget mötte jag en Linnea, en Josefin, ett trasigt paraply och en cheeseburgare. Vi åt pizza och pratade. Nu ska jag snart träffa mamma, pappa och grabbarna. Vi har inte riktigt bestämt om vi ska gå till stan eller om dom ska hämta oss här. Sen ska jag hem och äta kladdkakemuffins som grabbarna har bakat åt mig. Mumsigt! Hoppas att vi täffar Byggare Bob och Nicke Nyfiken på stan också :D

4_large
weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback