jag ger dig allt, du ger mig mer

Dåligt uppdaterat den här veckan, jag har inte orkat.

I tisdags och onsdags var jag sjuk. På tisdagen red Maja ut med Cålle så han fick röra lite på sig. På onsdagen gick han i skritten ett tag för första gången och han skötte sig riktigt bra :) På torsdagen tränade vi för Karin för första gången på tre veckor och det gick faktiskt bra. Vi fick rida frammåt för en gångs skull så då hoppade han i alla fall :) Hoppas vi får fortsätta med det!

I går hade vi dressyr för Therese Thor och han var riktigt fin. Han blir däremot ganska stark ibland så jag funderar på om jag ska testa ett skarpare bett men jag vet inte om det kommer gå eftersom han är så känslig i munnen. Vi får se helt enkelt. Therese sa i alla fall att jag red väldigt mjuk och att min häst var väldigt häftig och det är alltid roligt att höra :)

Idag har jag och Cålle flyttat från gråa stallet till det svarta. Där tror jag att vi kommer trivas! :) Och det är precis 6 dagar tills jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback