it's such a shame for us to part

En film från pay &jumpen igår som borde funka. Jag stal Majas dator för jag orkar inte med min sega grej. Och min skoldator har varit på lagning i snart fem veckor och datasnubben har inte ens börjat med den än. Jag blir galen!!

Trollet var väldigt fin i alla fall. Han är väldigt lätte att få ihop på det där bettet men utan att tappa bjudningen framåt. Tror att jag ska köpa ett sånt faktiskt :) Nu ska han åka hem till Elin snart och busa lite i Falerum, det kan han behöva för han har gått ganska hårt den här veckan och det är mycket träning som det är för hemma tränar vi en gång i månaden och nu tränar vi tre gånger i veckan. Tur att jag har världens bästa häst!! :) Och om ett dygn är jag med världens bästa Linnea och Josefin hemma (nästan hemma i alla fall) i Östersund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback