if it was easy it wouldn't mean anything though

Jag ligger lite efter med bilder och filmer från träningar. Men nu har jag fört över alla dom till hårddisken men efter som min dator är så seg och jobbig så tog det ett tag och nu orkar jag inte ladda upp bilderna här.. Men imogon ska jag verkligen försöka orka, hinna,, och få datorn att sammarbeta. Jag vill ha tillbaka min andra dator!
Trollet va jättefin på pay & jumpen idag i alla fall! Både han och jag slarvade lite på ettan så den ramlade och sen slarvade jag jättemycket på trean så den ramlade också. Jag måste verkligen lära mig att bestämma mig för om jag ska korta eller länga och sen rida på det hela vägen! Träning, träning, träning.

Om två dagar är jag nästan hemma. I stort sätt hemma faktiskt. Underbart!

en bild från idag i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback