i wish people would listen as much as they talk

Igår tänkte jag skriva om söndagen men jag somnade istället, vid sju.
Vi började i alla fall med två varv på travslingan men Wendy blev väldigt stutsig och uppjagad av dom andra hästarna så vi gick in på hoppbanan istället. Den är så pass stor så att man kan galoppera ordentlig också är underlaget ganska tungt så dom får jobba väldigt mycket. Vi galopperade lite, vilade lite, galopperade lite mer osv. På slutet blev han riktigt trött. Tror att det var ett bra jobb för honom.

Sen fixade vi stallet också åkte jag och Frida in till Tronby för att handla julklappar på bland annat hööks. Bussen höll på att blåsa av vägen i stormen men vi tog oss både dit och tillbaka och hittade lite julklappar. Jag har däremot lite problem med dom där julklapparna, det går inte riktigt som jag har tänkt mig...

Igår fick Cålle vila och jag somnade vid sju, inte mycket intressant som hände då.

Idag har vi varit på nåt församlingshem någonstans och haft lisvkunskap hela dagen. Hon sa mycket bra saker. Sen hade vi träning och Cålle var fin, jag skötte mig inte riktigt lika bra men det blev bättre på slutet. Imorgon ska vi rida skolhästar på förmiddagen och på eftermiddagen är det clinic för Johan Spets. Det blir spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback