i wish i could bake a cake filled with rainbows and smiles and everyone would eat it and be happy

Idag är en bra dag. Det började med biologi där vi inte gjorde så mycket. Ett prov, fast inget prov eftersom vi får använda datorn, böcker och fråga om hjälp. Slutade 25 minuter tidigare och sen hade vi svenska där vi inte heller gjorde så mycket. Vi diskuterade filmen som vi kollat på, Sherlock Holmes. Slutade lite tidigare där också. Matte hade vi i samma klassrum så vi satt kvar och jag och frida somnade. Dumma hostmedicin. Men så länge jag slipper hostan så :) Kurtis var sur idag, och jag får inte göra provet tidigare. Efter matten hade vi hål i tre timmar och 45 minuter eller nåt sånt och sen hade vi träning. Cålle var duktig men jag red lite dåligt och fick inte ihop honom riktigt för jag orkade inte riktigt eftersom jag fortfarande är sjuk...

Idag är det en månad kvar till jul, 28 dagar tills jag är hemma och jag måste komma på vad jag ska köpa för julklappar.

världensbästa bella. du förtjänade så mycket bättre. förlåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback