and besides, you’re probably holding hands with some skinny pretty girl that likes to talk about bands, and all I want to do is ride bikes with you and stay up late and watch cartoons

Började dagen med tränings- och tävlingslära där vi fick göra en tävlingsplanering för 2012 och det gjorde mig väldigt pepp på att tävla! Sen hade vi djurhålling och där höll vi på med foder. Jag blev illamående och bestämde migför att gå hem på lunchen. Sen sova jag till klockan sex, fast att jag och cålle egentligen skulle följa med Elin hem över helgen men det gick inte eftersom jag precis när jag nästan var frisk blir sjuk igen. fml. jag älskar det här. nä.
Missade dressyrträningen gjorde jag också, och jag och cålle hade verkligen behövt det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback