that feeling in the summer when you just don't have a clue of what day of the week it is

jag älskar att du är så självständig
att du står på egna ben
finns så få människor som du baby
som inte spelar några spel
och alla här tycker om dig
du tar plats och är social
du får alla överallt att skratta
och ditt egna skratt är underbart
och när du sjunger darling reser sig håret på min kropp
för din röst är så ärlig och vacker
den ger mitt glömda hjärta hopp

allting känns magiskt, allting känns rätt
du kommer rädda mig, för du är perfekt
allting känns magiskt, ingenting känns fel
du kommer rädda mig, och göra mig hel

jag blir så trött på att du är så oberoende utav mig
gör vi inget här vi två?
du är alldeles för annorlunda
jag pallar inte, ändra på dig eller gå
och hur kommer det sig att du känner alla överallt
hur många har du legat med?
och måste du ständigt höras?
snälla va lite mer diskret
och ut mitt i veckan och spelning varje helg
det är för mycket vet du va
du följer inga utav mallarna
dig vet man aldrig vart man har

allting känns tragiskt, ingenting känns rätt
du kommer inte rädda mig, och du är inte perfekt
allting känns tragiskt, allting känns fel
du vill inte rädda mig eller göra mig hel

självständig eller oberoende
du väljer själv vilket du ser
jag är ingen annan än just här
varken mindre eller mer
så gör mig inte till något omänskligt
för jag tar och jag ger
och jag kommer aldrig sluta skratta så här högt
jag är stolt över den jag är

jag är magiskt, men inte perfekt
och jag kan inte rädda dig, eller göra allt rätt
ja jag är magisk, kanske lite defekt
men jag kan inte rädda dig, och jag är inte perfekt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback