som en fjäril i natten

Känner att det som står högst upp på min inköpslista just nu är ridbyxor. Alla mina sitter jättedåligt nu när jag har blivit lite smalare efter att ha jobbat hos arnold. Dessutom är alla av dålig kvalité och inte speciellt fina.

Några som jag vet att jag SKA köpa är whitakerbyxorna i rött. Dom är otroligt snygga, sitter bra och dom som har dom säger att dom är jättebra. Dessutom är dom inte allt för dyra.
Ridbyxa med LOGO från John Whitaker
Cheval Ridsport - 749 kr

Dom här Animo byxorna är också snygga, jag skulle vilja ha dom i ljusblått. Och tydligen är Animoridbyxorna riktigt sköna och sitter jättebra. Synd bara att dom är så otroligt dyra. Nej, det blir nog inga sånna här för mig förns jag är rik..
Charlies - 1 969 kr

Ett par pikeur-ridbyxor skulle jag vilja ha. Dom sitter otroligt bra och verkar väldigt sköna. Dom här tycker jag är riktigt snygga också. Dom är tyvärr väldigt dyra, så jag får nog vänta med dom tills jag är rik också...

Lyckås Ridsport - 1 995
Ett par nya tävlingsridbyxor skulle jag vilja ha också, ett par beiga. Jag tycker att det är otroligt snyggt att tävla i ljusbeiga ridbyxor. Jag hittade dessa, som jag redan har fast i grått och bara knäskodda. Dom sitter bra och är sköna. Dessutom är dom billiga. Jag skulle behöva kolla över min tävlingsoutfit, det har blivit lite sådär med den nu, men dessa ska nog köpas ändå.
Hööks - 579 kr

Dessutom hittade jag ÄNTLIGEN en röd tävlingsskjorta, hoppas att den är riktigt röd också. Dessutom är den på rea, vilken tur jag hade nu! :D
Filippa's Ridsport - 299 kr

Dessutom kan jag tipsa er om att klicka in på både Filippa's Ridsport och på Cheval Ridsport. Där finns riktigt fina grejer och bra märken :)
Ridstövlar skulle jag nog också behöva köpa. Men jag gruvar mig inför det. Jag tror att det bästa vore att måttbeställa ett par, och jag skulle vilja ha ett par DeNiro Boot, dom verkar väldigt bra och sköna. Men det kostar ju lite det. Vi får helt enkelt se hur det blir med det, men jag funderar på att lägga undan lite pengar varje månad till dom..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback