och varje moln är trasigt

jag har ont i fötterna. och jag är trött. men jag är glad är glad ändå :)
Igår hoppade jag och cålle litegranna. Det gick bra, han fjantade sig lite men vi fick till några riktigt bra språng, även om det inte va så högt. Sen kom Mattias med sin häst. Och sen har det inte hänt så mycket.

Viktor åkte med sina hästar i lördags också, i alla fall 2/3 av dom. Vi får väl se när han dyker upp och hämtar den tredje, tokmänniskan.

Idag har varit en ganska lugn dag. Jag red cålle lite lugnt på fältet och sen skrittade jag amber. Vi var klara jättetidigt idag också, typ 3-halv 4 nån gång. Det va härligt. Men Sen skulle Graf visas och Arnold, Rebecka och Mattias rida, så vi blev kvar ett tag ändå. Men det är roligt att kolla när andra rider också :)

Nu ska jag sova så jag inte är död imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback