& jag undrar vad du känner, om jag ens finns i tankarna

Idag på eftermiddagen tog vi den stora lastbilen, packade in lite hästar och oss själva och åkte iväg till rocklunda. Marielle hade med sin häst, Jag hade med trollet, Irene hade med Quintera och Emma hade med Fia och Lia. Och den lastbilen skulle man inte säga nej till! Helt otrolig är den, och man behöver inte väga 200 kg och vara 190 cm lång för att klara av den heller. Inte då. Eller kanske typ så ja.
Det gick i vilket fall som helst skit. Jag red som en kratta och det va rätt åt mig att jag åkte av. Jag fattar inte riktigt hur det gick till bara. Jag tror jag är för trött för att hålla mig kvar. Jag tror jag är för trött för att rida ordentligt den tiden på dygnet också. Så det är nog bra att jag ska hem och vila upp mig nu, även om det tar emot.

Irene åkte av hon med, och det gick inte bra för Marielle och Emma heller. Rocklundas förbannelse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback