jag vill förtvivlat gärna att det inte ska sluta här

Idag tränade vi för Therese Thor idag. Det gick riktigt bra. Vi hade gymnastikhoppning, lite stuts, några linjer, travbommar, galoppbommar och lite så. Cålle var jättefin och hoppade runt och fint! :) Vi hoppade en oxer på 1.45 också, inte illa för en liten arab ;) Jag är i alla fall väldigt nöjd över honom, det var länge sen han kändes så här bra. Therese passar mig och Cålle mycket bättre än Karin också, även om Karin är bra så är Therese bättre för Cålle och hon ser vad vi måste göra för att han ska hoppa bra och för att jag ska rida bra. Hon tycker dessutom att Cålle är jättetuff och att jag rider mjuk och fint och det är ju inte helt fel att höra det heller :)
så fin han är min lilla älskling

Nu ska jag städa, duscha och sen ska jag läsa min fina, inte alls så tjocka bok :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback