i can live without you but without you i'll be miserable at best

söndag. 18 december
oj, vad gjorde vi i söndags. Inte mycket tror jag. Vi lekte i snön och jag och Cålle tog en ridtur. Axel fyllde ju år också och momma och moffa kom på middag. Vi åkte lite skoter och så där. Det hände inte så jättemycket speciellt annars.

måndag. 19 december
Jag och pappa åkte in till stan, vi köpte skor till hästen och hämtade ved. Sen tog vi skotern och körde upp ved till huset för vi var lite lata. Jag och Cålle tog en liten ridtur och på kvällen åkte vi till skolan för att kolla på Albins teateruppvisning.

dom var väldigt väldigt duktiga




vi fick fika

och gabbe var också där.

tisdag. 20 december
efter att jag hade tagit ut världens bäta häst vid sju somnade jag i soffan och där tillbringade jag större delan av förmiddagen. Sen slog jag in julklappar och plockade ur diskmaskinen.

jag och cålletroll tog en härlig ridtur i halsring i snön. det var första gången i halsring på evigheter och oj, vi hade nästan glömt hur otroligt underbart det är!

sen har jag fixat stallet, broddat skor och lagat mat till min familj. jag hade lust att tolka men det blev svårt när jag var ensam hemma. snart åker mamma och grabbarna på träning och jag blir själv igen. då vet jag inte riktigt vad jag hittar på.

imorgon åker jag och hälsar på på myrviken och sen åker jag in till stan. på torsdag följer jag med josefin till wargen och hälsar på. och sen jag kom hem har det snöat konstant. det tycker jag är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback