but compeared to your eyes nothing shines quite as bright

Igår kollade jag och Malin på Kalle & chokladfabriken och sen pratade vi ända till halv sex. Då somnade jag, dumt nog. Gick inte upp förns tre och då gick jag till stallet. Mockade och fixa mat för att sen  gå tillbaka till boendet, åka till hemköp med Maja och Elin, ta ut pengar och sen åka tillbaka till stallet.

Jag red igenom Cålle lite, hoppade några språng på ett litet räcke, ett språng på en oxer på kanske 1m och ett språng på ett räcke på ca. 1.10. Han kändes riktigt bra men oj så svettig han blir. Vill inte klippa honom heller eftersom han ska hem och ungefär 20 dagar och är han klippt då kommer han frysa ihjäl. Funderar på om jag kanske ska klippa halsen på honom ändå, och klippa resten när vi kommer tillbaka efter lovet.

När vi hade ridit klart spolade jag av honom, flätade svansen, strechade, putsade grejer och packade ihop litegrann. Imorgon åker jag med Elin till Mantorp. Vi ska hoppa 1.10 och 1.20, och det ska gå så jäkla bra! :) Vi åker inte förns ca. 11 imorgon så sovmorgon får vi också :)

Nu har jag precis ätit pizza, och peppar inför morgondagen med chips, äppeljuice, stand up för the champions, en dusch och lite senare how i met you mother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback