innan jag ger mig av, innan du glömmer mig, vill du ta en promenad?

Vaknade av att det regnade på mig imorse. Kom fram till att jag inte skulle kunna ta fyrhjulingen till jobbet i det vädret och sov ett tag till för då skulle ju pappa skjutsa mig. Men när pappa kom hem regnade det knappt alls och han sa att jag visste kunde ta fyrhjulingen, så då fick jag bråttom. Hann i tid ändå som tur va.

Jag och Elina bakade, jättefint va det, ända tills kakan brändes. Konstig ugn.. Efter lunch testade vi igen och det blev fint hela vägen :) Hemma fick vi jättesomrig lunch och sen gick jag, pappa, ludde, albin och axel på långpromenad.

Nu klättrar jag upp på taket ett tag. Sen min nya bästa vän, nutella, och en film. Efter det en ridtur över lägdorna med världens bästa. Finns inget bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback