don't forget to remember me

packar upp & packar. Det känns som om det är det ända jag gör nu för tiden. Jag hinner knappt packa upp innan det ska packas igen. Men jag tror inte att det någonsin har varit så här svårt att packa. För det första har jag ingen aning om hur jag ska få med mig allt, och för det andra får jag bara mer och mer ångest ju mer jag tänker på det. Det händer så mycket just nu, och jag vet inte hur jag ska orka med allt.
foto: Johnny Lundgren

Men det är det här jag vill, och det blir så mycket svårare här. Det är som en vän sa till mig; om man verkligen vill något, så blir det väl enklare. Och jag vill verkligen det här mer än något annat.

Men ni ska veta, när jag sitter nere i Linköping i min ensamhet, då kommer jag tänka på er mina vänner.










ta hand om mina minnen, lova mig det.
för hur långt ifrån varandra vi än är,
kommer jag ändå alltid minnas er.

Ingen speciell ordning alls på bilderna, annat än i vilken ordning mapparna va på min dator. Stal också några bilder från Sara Brattlin och Linnea Eckerdal, tacktack! ;)

hejdå hemma, hej långt borta

Kommentarer
sara

du får inte glömma oss heller ebba, och lova att du kommer hem på alla lov så vi får träffa dig <3

2011-08-07 @ 15:32:45
linnea

Jag vill inte :,(

2011-08-07 @ 19:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback