Sep. 15, 2013

Jaha, hemma från en rätt så värdelös helg. Eller, värdelös va väl att ta i, älgen har hoppat bra dom två sista klasserna men bra har det ändå inte gått. Så det känns ju rätt så.., värdelöst typ. Har varit en bra tävling ändå, mycket hästar och ryttare och klasser att kolla på. Man lär sig ju så otroligt mycket bara av att gå lite andra banor och kolla på lite högre klasser och duktigare ryttare.

Jag har just nu noll motivation och lust till någonting. Orkar fan inte ens gå och duscha.. Vettefan vad jag ska göra, vad jag vill göra är jag ganska så säker på men så mycket möjlighet till det har jag inte tyvärr. Måste få någon ordning på den där jävla älgen, men hur jag ska lyckas med det på dom här träningarna och utan hjälp vet jag inte riktigt. "Tyvärr" är jag en sån som behöver puchning, påminnelser, sporrning och en hel del hårda ord ibland, även om jag har lite svårt att ta dom som jag mår nu så behöver jag dom.

Får väl se hur det blir dom närmaste veckorna, har inte riktigt kommit fram till hur jag ska lägga upp det än. Början av v. 39 har vi clinic (som jag gärna slipper), samt nivåtest där nån gång då jag antar att jag ska hoppa 125. Kanske även nån träning den veckan som jag nog skippar så mycket det går. För på helgen åker vi till Åtvidaberg och hoppar mest troligt 110, 120 lördag och 125 söndag. Sen har vi banhoppningsträning på måndag och möjligen nån träning den veckan och helgen v. 40 är det tävling på Vreta. Då hoppar vi dock bara 120 på söndagen men det kanske blir så att jag anmäler på en 110 också, antigen på lördagen eller söndagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback