DET ÄR SÅ SVÅRT ATT LYFTA, SÅ UNDERBART ATT FLYGA & DET GÖR SÅ JÄVLA ONT ATT LANDA

 
Har inte speciellt mycket att skriva om, skola hela veckorna och på helgerna är jag med Andreas så mycket som möjligt samt möjligen tävlar. Igår jobbade jag dessutom eftermiddag på kvaliteetsbedömningen, hemma har jag inget internet och på skolan gör jag annat (typ skolarbete). Dessutom finns det inget intressant att skriva om, mitt liv är otroligt tråkigt och dagarna bara går medan jag väntar på att något intressant ska hända och att jag kan komma vidare härifrån typ. Kan inte göra så mycket för att förbättra min situation just nu känner jag, även om jag har rätt så många idéer över vad jag skulle vilja göra, eftersom jag enligt alla (bland annat den jag har fått jobberbjudande från) och även mig själv måste gå klart skolan. Så ungefär så ser det ut. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback