VÄRDELÖST


Värdelöst meningslös dag. En sån där dag som man önskar att man hade följt magkänslan och legat kvar i sängen istället. Idag har jag inte gjort ett skit, somnar på lektionerna (fast att jag gick och la mig åtta igår), är trött, less och har inte motivation till nåt. Att dagen är så himlans dåligt upplagd gör ju inte saken bättre. En lektion imorse, halvtimmes rast, en lektion till, lunch, fortsättning på samma lektion, nu ungefär en och en halv timmes rast, en lektion på 50 min, två och en halv timmes rast innan dressyrträning då jag ska rida en av skolans fyraåringar, vilket jag inte ser speciellt mycket fram emot. Slutar alltså inte förns klockan fem. 

Längtar efter Andreas underbart mysiga säng men jag har inte råd att åka dit. Vill dessutom för allt i världen slippa allt det här jävla skolarbetet som bara klumpar ihop sig och blir mer och mer för varje lektion. Har förbannat ont i ryggen, så att jag knappt kan andas och inte nog med det så ska jag väl bli lite sjuk nu också då. 

Japp, livet är rätt värdelöst just nu. Önskar att jag bara kunde sova bort resten av veckan. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback