DUKTIG ÄLG

Idag är älgen för en gångs skull en omtyckt älg. Idag har älgen satt sin andra nolla i 120. Och hoppat jättebra. Och kvalat 130. Idag har jag äntligen kommit vidare. 

Efter att ha suttit fast på 120 i ungefär 4 år, fy fan vad underbart det känns att vara fri. Nu kan jag gå in i vilken 120 som helst och bara göra det bästa vi kan utan att behöva fokusera på resultat. För när vi känner oss redo kan vi gå upp och hoppa 130 när vi vill. Så jävla underbart! Fy fan vad jag har längtat efter det här. 

Och det va ju ingen dålig runda vi fick heller. Allting bara stämde, det flöt på och kändes så himla lätt. Tänk om det alltid kunde va så. Nä, det här va verkligen på tiden! 




Hade dessutom bästa hästskötarem med mig ♡

http://youtu.be/LI12W3_W4tU

Tydligen gården inte att bädda in videoklipp från mobilen, eller jag får inte till det i alla fall...


Kommentarer
nina seger

Jippi!!!

2013-10-08 @ 11:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback