TELL ME MY DREAMS ARE UNREALISTIC I'LL TELL YOU YOURS AREN'T BIG ENOUGH

Idag har varit en betydligt mycket bättre dag än igår. Har varit duktigt och inte sovit någonting på lektionerna och har faktiskt inte varit så otroligt trött heller. Somnade ju trots allt mitt i mattepluggandet igår, vilken tur att Malin stoppade om mig så fint! Har till och med orkat jobba på bra på lektionerna och kom igång med en hel del uppgifter. Satt hela två timmar med min debattartikel på engelskan, dock gick väl en och en halv timme åt till att komma på nåt att skriva om och jag lär väl hinna ändra mig ett antal gånger innan den är klar, men det är väl tanken som räknas?
 
 
Gick till stallet ganska direkt när vi hade slutat och började med att rida gulingen eftersom ridhuset var bokat sen. Hon fällde hur mycket som helst idag, helt sjukt! För ställa mig med skrapan nån dag när jag har tid och försöka bli av med litepäls tror jag allt. Hon skötte sig i alla fall riktigt bra idag, hon gick fram ordentligt i skritten (förutom på slutet men då var hon trött) och började söka sig neråt ganska direkt när jag kortade tygeln. Fick ett tag där även en riktigt bra stöd i tygeln. Imorgon ska hon nog få gå på slingan efter älgens hoppträning, bara för att det är så mycket roligare och för att jag är så trött på att rida i ridhus nu. 
 
Mockade och spånade båda boxarna, älgen fick gå ett tag i skritten för att hon skulle få röra på sig (inte inte va ivägen för mig) och fyllde på vatten inna vi sprang hem för att åka och handla. Åkte sen till stallet, gjorde mat och fodrade. Kom hem runt nio och satt mig direkt med matten. Jobbade så att jag är ganska så säker på att jag blir klar imorgon och gjrode sen till och med tränings- och tävlingsläran. Ojojoj vad duktig jag är idag!!
 
Nu är jag trött och tänker sova, lite scrubs på det här så blir det riktigt bra ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback