TÄNKER FÖR MYCKET PRATAR FÖR LITE OCH JAG HAR ALLTID ÖNSKAT ATT DET VORE TVÄRTOM

Hade som sagt va clinic igår för Johan Spetz, första hoppträningen på Thilda. Det gick faktiskt bra, hon jobba på riktigt fint i traven över lite bommar och så. Sen hoppade vi en linje oxe - räcke med fyra galoppsprång som inte gick så himla bra första gången (har liksom inte riktigt koll på hur stor galopp hon har än), sista gången däremot gick det betydligt bättre. Hoppade sen runt en liten bana, kaos första rundan, jag vet inte riktigt vad jag höll på med och det kändes som om hon tappade all ork. Andra rundan blev mycket mycket bättre så vi avslutade där med tanke på att hon inte har så himla mycket ork. 
 
Idag får hon vila lite tror jag, gå i skritten eller kanske joggas lite. Och imorgon väntar skolmästerskap i hoppning, har nog bestämt mig för att hoppa 1.10 för 1 m känns lite väl litet. 
 
 
HAHAHAH KAOS 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback