KNOW YOU UNDERTAND WHY PETER PAN DIDN'T WANT TO GROW UP

Jaha, så medan alla hemma har ett underbart påsklov med sol, massor av snö, skoteråkning och skidåkning, mamman ringer och skryter om en underbar dag till fjälls, mina vänner är hemma med sin familj, har det bra, äter god hemalagad mat utan att behöva göra den själv och får sitt påskgodis gratis eller är på elmia, är fulla och har det azum, så sitter jag här på särgården helt ensam, utan någon god mat (och vill jag överhuvudtaget ha mat får jag laga den själv), har nästan ätit upp allt godis (=är tjock), känner mig ensam och är trött,hungrig och deprimerad. Idag är ingen bra dag och jag är på dåligt humör. Jag önskar att jag fick sova lite om nätterna kanske och fick ta sovmorgon när jag för en gångs skull har det och jag vill ha pappas mat. Det här lovet suger redan.
 
dessutom har jag ont i mitt finger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback