JAG SKA GÖRA NÅNTING SLÅ ER MED HÄPNAD GÅ ÖVER EN GRÄNS JAG SKA BRYTA MIG UT

Usch och blä vad jobbigt det va att gå upp imorse. Kom upp till slut i alla fall och hann slänga i mig en macka innan  svenskan började. Sedan har dagen fortsatt med historia, religion, entreprenörskap, engelska och mer svenska (som jag dock gick hem från eftersom jag redan har läst klart boken :D) 

Lyckades somna i Frittis rum och blev väkt av Malin typ tjugo över sex. Aa men bra! Gick till stallet, älgen fick gå i skritten medan jag fixade stallet. Var till och med ambitiös och flätade svansen till skolmästerskapen imorgon och funderar till och med på att knoppa den halva manen som finns kvar! Nu ska jag nog kolla på lite tävlingar (äntligen!!) och sen kanske lite scrubs tills jag somnar.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback