EN SÅN HÄR VINDSTILLA DAG VAR DET ÄNDÅ INGEN SOM MÄRKTE HUR MISSLYCKAD JAG VAR

Har aldrig någonsin varit så otroligt glad för ett D som på matten i förmiddags. Men har man förväntat sig ett F så är väl D betydligt bättre. Jaja, den här kursen är jag mest bara glad om jag klarar. Slutade halv tolv, efter tre timmars matte, åt lite pannkakor och gick till stallet vid ungefär ett.
 
Fixade stallet och dom nya grejerna till hästen, förberedde boxen till den andra hästen tills imorgon och red ut med Malin. Stod i säkert nästan en halvtimme vid ett dike och hästarna vägrade gå över! Hästen är åtta år och blir helt skänkeldöv när man ber henne gå över ett dike??! Till och med Cålle hoppade över diken med vatten i! Aja, fick över henne till slut i alla fall så vi red en sväng i skogen. Kom hem vid runt sex, vet inte riktigt vad som tog så lång tid? Nu har vi ätit pizza, godis, spelat inte lite filmer, påbörjat en kladdkaka osv osv. Särgården alltså.
 
Kajsa Bajsa sålde dessutom sin helg i gröna stallet till mig, så imorgon blir det upp innan sju trots att jag hade sett fram emot sovmorgon till nio i alla fall. Blir nog en ganska lång dag i stallet skulle jag kunna tro.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback