DU VAR SÅ JÄVLA VACKER NÄR DU LOG MOT MIG OCH NU KAN JAG INTE GLÖMMA DIG

Jobb och pizza och film och spel och mys och lite mer pizza hela helgen. Att det kan hända så otroligt mycket på en helg fast ändå inte. Hela livet kan förändras och ändå går dagarna bara som vanligt. 
 
Nu laddar jag inför en vecka med förändring, stress och fullt upp (och förhoppningsvis lite roligt också). Imorgon händer en del grejer, vi går i skola till 17.30, har möte 16 och 17.30 och på kvällen ska jag, Frida och Tove vidare mot norrköping för att sova hos Frida. För på tisdag är det UF-mässa och vi är inte så himla förberedda överhuvudtaget. Hehehe, känns sådär. På onsdag åker jag till Romme och åker snowboard på friluftsdag och sen ska väl dagarna flyta på som vanligt igen. I helgen är jag förhoppningsvis ledig faktiskt, underbart!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback