DET GÖR INTE ONT SÅ LÄNGE DU ÄR MED MIG

Har spenderat dagen på tävling som hästskötare åt Malin. Kallt som fan har det varit, men oj så roligt (även fast jag inte tävlade själv). Det var så otroligt länge sen jag va på tävling. I november ungefär. Malin och kelvina va duktiga i alla fall! :)

Gick till stallet direkt efter att jag hade bytt om, fixade allt och red en liten sväng. Märks redan skillnad sen i torsdag på henne, satt på gramanen för att kunna galoppera lite ordentligt och då blev hon sur. Hon orkar inte så mycket så det blev ett ganska kort pass idag. Imorgon ska vi hoppa, det kan bli spännande :)

Gick hem ett tag, och gick sen med Frida till stallet och putsade i en timme innan vu fodrade och nu ligger jag i soffan och halvsover framför mello.

Bjuder på en otroligt charmig (heh, iron) bild från idag. Kelvin är söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback