WHATEVER THE WEATHER WE'LL BE BETTER TOGETHER

Det är mycket som ska göras när man är ledig. Gick till stallet och mockade, gjorde hinkar, packade hö och bar vatten till hagarna till två hästar. Va ute och sprang en sväng i värmen, gick till stallet och red, slängde mig i duschen och gick en sväng till Ica. Körde fredagspizza såhär på torsdagen eftersom både jag och Frida åker iväg imorgon. Avslutade kvällen med att göra några av dom armband som vi ligger efter med och jag lyckades göra ett till mig själv av pyrets svans också :D hur jag inte kan vara trött nu känns lite konstigt, men jag får väl ligga vaken ett tag som vanligt..

Idag har jag och Andreas även varit tillsammans i två månader, jag tycker om dig så himlans mycket bästaste!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback