JAG ÄR DEN SOM INTE RÄKNAS, SOM GLÖMS BORT EFTER ETT TAG

Härligt dag igår, gick till första lektionen fast att jag inte hade behövt vara där då jag är klar med allt, så sökte lite jobb istället. Hade historia där vi fick tillbaka provet och sen inte gjorde så himla mycket mer. Sen ställdes alla andra lektioner in för dom som var klara med allt. Underbart! Åkte in till Linköping och hade körlektion, åkte hem, gick till stallet, gick till skolan och fixade lite med boendet, pratade med några lärare osv, gick hem, solade ett tag, gick till stallet och red och fodrade, gick hem, gick och la mig vid runt tio, låg vaken ett bra tag, somnade kanske runt 3 nån gång, vaknade vid sju, lyckades till slut somna igen och vaknade vid elva. Nu ska jag ta och dra mig till stallet för att fixa där, rider antaligen lite senare då vi bara har två hästar i hagarna och den andra inte får lämnas själv. 
 
Dessutom väldigt roligt att det inte är någon som har stallet i helgen och ingen som har kvälsfodringarna framöver. Trevligt att man kan lite på att hästarna får nån mat liksom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback