WITH THE WIND IN YOUR HAIR AND THE SUN IN YOUR EYES YOU KNOW YOU BELONG HERE

Började dagen med att försova mig men pappan var snäll och släppte ut hästen. Åkte sen iväg till tandläkaren, hem och åt lite gröt, och så iväg till Bydalen. Där träffade jag Eric, Alex, Daniel, Mattias och Samuel och vi åkteiväg till Hovde för att äta lite. Kom tillbaka ett tag senare och som sista åk satsade vi på bäckravinen. Roligt, men så jävla jobbigt! Och värdelöst gick det. Hehe har tappat så himla mycket nu när jag inte kan åka så ofta.
 
Nu har jag precis ätit lite mumsig tacos och ska väl ta tag i packningen. Mina grejer är nästa klara så snart drar jag ut i stallet och fixar där och packar in allt i transporten. Tänkte ta mig en mysig sista ridtur på hästen och sen planerar jag att ta ut skotern på en tur också!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback