VI KAN HA TRAMPAT SNETT MEN DET HÄR ÄR SINNESSJUKT

 
ahh, blir galen på det här.
Så otroligt tävlingssugen, och hoppsugen (har inte hoppat ordentligt på ungefär två månader, katastrof!), så jag håller på att gå under. Och det finns ju så otroligt mycket bra tävlingar nu för tiden när jag bor liiite längre söderut i landet, dom börjar dessutom redan om ungefär två veckor. Vill bara sätta mig och gå igenom alla tävlingar och göra en tävlingsplanering och lägga upp allt bra men det går ju inte. Jag vet fortfarande inte om hästen hoppar, få väl se hur det går på träningarna när skolan börjar nu. Ska försöka få hästen att sammarbeta på en träning i veckan i alla fall, det är nog lite ganska mycket mer lagom för honom. 
 
Jag vet dessutom inte hur länge till jag har kvar trollungen. Har ju faktiskt några som förhoppningsvis kommer och kollar på honom så fort vi kommer ner nu. Och blir han såld har jag ingen aning om hur lång tid det tar innan jag hittar en ny häst som passar och som jag har råd med. Det bästa vore ju om jag kunde få ut hästen på några tävlingar till med lite resultat i alla fall, men fortsätter det som innan jul så ser det ju inte jätteljust ut. 
 
Nä, nu är jag faktiskt trött på det här. Jag vet ju vad jag vill, jag vill bli bäst och jag vill också ha lite framgångar. Någon gång måste det väl bli bättre eller? Nu ser jag mest bara fram emot att ha en häst som hoppar så att jag kan planera lite tävlingar och lägga upp träningarna på ett bra sätt. Som det är nu vågar jag inte ens öppna propparna för jag vet att jag bara kommer må dåligt över att jag inte kan åka.

Kommentarer
Hildis

det kommer bli bättre gumman <3

Svar: ja det hoppas jag verkligen <3
Ebba Seger

2013-01-03 @ 23:27:30
URL: http://wihlmark.webblogg.se/
Elin

det kommer bli bättre, å ja kan hjälpa dig med cålle om du vill? och hitta häst oxå. det kommer bli så bra så, saknar dig <3

Svar: ja, det får du gärna göra!! :) saknar dig med <3
Ebba Seger

2013-01-04 @ 20:11:16
URL: http://nellasella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback