MED DIG ÄR EN OMÖJLIGHET MEN UTAN DIG GÖR ALLDELES FÖR JÄVLA ONT

HAHAHAHAHAHHAHAHAHA,
har då aldrig sett en katt jaga sin egen svans förut och sen dessutom bli rädd för den. Kattastrofen, har gör minnsan det han. Jag har fortfarande, efter tre veckor, inte lyckats lista ut vad det är för fel på katten. Tur att han är söt ibland i alla fall. 
 
fula katt
 
Har den senaste tiden haft fullt upp. Väntat på bussen i 20-25 minuter, stått på snowboarden hela dagen i Bydalen (UNDERBART), precis hunnit fixa stallet, äta och byta om innan jag fick sätta mig i bilen för att åka till nästa buss för att åka in till stan (fan vad dåligt med bussar det går här (fördelen med linköping)), somnade så fort jag kom till momman, vid sju ungefär, sov till ett, vaknade och gick och la mig. Upp sju imorse, var på hemlig  destination imorse och hann precis på minuten till enda bussen hem. 
 
 
Idag har jag, pappan och grabbarna varit i Persåsen hela dagen och åkt bob. Träffade även tom, dag och imre. Försökte mig på att åka lite skidor men efter två åka dödade mina mosade fötter och ben mig i dom där jävla pjäxorna. TACK hästen för att du förstör min skidåkning! Tur att jag älskar dig ändå. Nä, tacka vet jag snowboardskor! Imorgon ska jag till tandläkaren på förmiddagen och förhoppningsvis är det bra väder så att pappan och grabbarna åker till Bydalen så jag får några sista åk och får träffa mina braiga vänner. 
 
Alltså, nu är det typ sju veckor till sportlov och efter det vet jag inte ens när jag kommer hem igen. Och det är ju bara helt sjuk. 
 
nu tänker jag kolla på new girl (bästa serien som finns) ända tills jag somnar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback