SEPTEMBER 2012

Började september med en 1.20 i Gamleby som gick ganska jättedåligt.
Helgen efter va vi i Heda och hoppade 1 m där han var riktigt fin men slarvade och rev sista i grunden. I 1.10 stannade han på ett helt onödigt och rev sen samma hinder.
 
Den 11 var det clinic för Jogan Spetz igen och det gick väl ändå ganska bra om jag inte minns helt fel.
 
 
Jag bestämde mig för att sälja min allra bästaste vän som varit en del av mitt liv i snart fem år och format mig otroligt mycket både som ryttare och människa. Trots att det va fyra månader sen vet jag fortfarande inte riktigt vad jag känner.
 
Vi va i Åtvid och hoppade två stycken 1.10 med en femteplats i den andra
 
Ställde upp på att jobba på hästmässa i Mantorp och gick runt och sålde lotter hela dagen.
Och sen hände visst inte så himla mycket mer intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback