SÅ MYCKET MAN SKA GÖRA OCH BORDE OCH VILL OCH MITT I ALLT SKA MAN RÄCKA TILL

Närmaste veckorna:
 
ons. skola 8.10 - 16.30, hästen vilar, föreläsning mental träning för louise haaga, gymmet, plugga
tors. skola 8.10 - 16.30, rida, plugga
fre. skola 8.10 - 14.50 (matte i tre timmar, döda mig), matteprov, hoppträning (fast utan hoppning för min del), stelkrampsuppgiften och historieuppgiften ska vara klar, gymmet, pizzafredag
lör. stalltjänst (fodra kl. 7, ut med hästarna kl. 8, in igen kl. 3, fodra kl. 8), antagligen in till linköping och skriva in mig på körskola samt handla lite, rida, plugga. 
sön. stalltjänst, sova tack, rida, plugga.
 

mån. skola 8.10 - 17.30 (tur att hästen blir riden på den tiden), prov i tränings- och tävlingslära, labbrapport klar, dressyrträning, gymmet, plugga.
tis. stalldag med någon exteriörlektion, hoppträning, två timmars träningspass med ida?
ons. skola 8.10 - 16.30, hästen vilar, gymmet, antagligen nåt plugga här med.
tors. skola 8.10 - 16.30, rida, och har säkerligen fått ännu mer att plugga på tills dess.
fre. skola 8.10 - 14.50 (mer matte i tre timmar), hoppträning, gymmet, pizzafredag.
lör. förhoppningsvis sovmorgon!! rida mm, RYTTARGALAN!!
sön. förhoppningsvis ännu mer sovmorgon!! rida, gärna sova och gärna inget pluggande.
 
 
och jag kan självklart även intyga att jag inte kommer att plugga ens en tredjedel av alla gånger jag skulle behöva det! Är det inte olika skoluppgifter och prov så är det körkortet. Rörigt, virrvarr och kaos skulle man kunna kalla det. Mitt huvud orkar inte med och min kropp säger ifrån med näsblod på grund av sömnbrist. Fan ta det här schemat hoppas dom ändrar det riktigt riktigt snart. Dessutom har jag och Frida städvecka den här veckan, så jag behöver inte bara anstänga mig för att orka lägga in mina kläder i garderoben och hålla mitt rum rent utan jag måste även hålla köket och korridoren ren. Bläääää
 
 
Dessutom jobbar jag helgen efter ryttargalan och är även uppskriven på jobb tis-ons på sportlovet, fast att jag skrev att enda gången jag inte kunde var helgen v. 7 + hela vecka åtta. Kötthuven. Får se om jag lyckas byta dom dagarna eller hur det blir. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback