SÅ BLEV 2012 TILL 2013 OCH ALLT ÄR PRECIS SOM VANLIGT

Går mot strömmen och säger inte gott nytt år (även om jag nog sa det till en del människor i natt i något svagt ögonblick). Byter månad, datum och lite siffror men livet är då precis likadant som för sexton och en halv timme sen. (Om det nu inte just för sexton och en halv timme sen var lite bättre än vanligt, då hade jag ju trots allt nästan alla mina bästa vänner i närheten och va väl kanske lite gladare än vanligt) (haha nej jag är inte bakis)

Inledde året med Max, onyttig som vanligt och går nu runt i mjukisbyxor och kavaj i väntan på pappans underbart goda lax. Har olidligt ont i fötterna efter att ha gått runt halva stan i natt, hästen har fortfarande inte hoppat på nästan två månader, om tre dagar åker vi söderut, jag vet fortfarande inte vart jag hör hemma, vad jag vill eller vad jag ska göra åt livet och jag gissar att ett nytt år inte helt plötsligt kommer ändra på det, precis som det inte gjorde det förra året. Fast man kan ju alltid hoppas att något magiskt ska hända kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback