OKTOBER 2012

 
Inledde oktober på bästa sätt med tävling på Vreta där vi van 1.10 på lördagen, hade ett otroligt onödigt litet pet i 1.10 på söndag och sen lite oflyt i 1.15. Hästen var sig själv hela helgen och allt bara funkade igen. Underbart!
 
Vi hade till och med nästan tre sekunder till godo, min snabba lilla häst!
 
 
Cålle blev ledsen för att vi mobbade hans små öron
 
jag hittade en bild jag hade fotat i en tidning
 
 
Jag var sjuk ett bra tag där i slutet av oktober också, tvingade dock iväg mig själv till skolan dom flesta dagarna för att göra dom sista provet osv. Fick hoppa in och jobba samma helgs som vi fick lov i regnet också, vilket inte gjorde saken bättre.
 
Dessutom var det ko-utställning i ridhuset
 
Och så här mycket regnade det
 
 
 
På söndagen stressade jag till stallet efter jobbet, red en busig tur på slingan innan jag pussade bsta hästen hejdå, stressade till bussen, satt på tåget några timmar, bytte tåg i stockholm, åkte vidaer till uppsala och träffade mamman. Dagen efter satt vi oss på flyget och laddade inför en vecka i Italien!
 
 
 
 
 
 
 
 
Saknar den goda maten, dom vackra platserna, dom härliga människorna, värmen, känslan, allt helt enkelt!!
 
En vecka senare var jag hemma igen
 
 
 
Hemma snöade det, vi gjorde snöänglar, testade skotern och jag träffade världens bästa vänner
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback