OCH JAG HOPPAS ATT DU INTE HAR DET BRA JAG VILL ATT DU LIGGER VAKEN SOM JAG

Så jävla skönt det var att sluta tidigare från engelskan och dessutom inte ha någon svenska eftersom vi blev klara med uppgiften vi fick på morgonens lektion redan då. UNDERBART! Vi var däremot väldigt trötta när vi kom hem så det tog ett tag innan vi kom iväg till stallet och efter att ha insett att vi antaligen inte skulle orka hålla oss vakna under en två timmars lång föreläsning och mental träning så beslutade vi oss för att strunta i den. Gymmet blev det inte heller så mycket av eftersom vi blev kvar i stallet lite länge. 
 
 
Istället tjockade vi oss och åt på donken för att fira bästaste hildur som fyller 18!!!! Det var mumsigt. Imorgon väntar ännu en lång dag men man kan ju alltid hoppas att läraren är sjuk imorgon med så att vi slipper lite engelska där på eftermiddagen!
 
 
yttligare en liten överraskning åt lilla hilda
 
Jag och bästa hästen tog en liten skrittur också (jag orkade inte tränsa, sshhh säg inget dom kanske blir arga), han är fjantig men sötast och finast och jag älskar honom ändå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback