OAVSETT VART MITT HÄR ÄR DRÖMMER JAG NÄSTAN ALLTID OM ATT VARA NÅGON ANNANSTANS

Lovade Hildur att jag skulle blogga men jag har då inget att skriva om.
Lång dag i skolan som vanligt, ändå känns det inte som om vi får något gjort..
Gick iväg till stallet direkt när vi slutade, slngde ut hästan i skritten medan jag mockade och fixade allt sånt och sen red vi ett litet pass i ridhuset. Han var lite dryg i början och ville inte flytta för skänkeln, ville inte gå dit jag ville, trängde mm. Men i traven när vi började jobba ordentligt blev han riktigt riktigt fin! Flyttade honom jättemycket för skänkeln för att jobba med att få in bakbenen (speciellt höger) under honom och han släppte riktigt fint. Galoppen är ju fortfarande jobbig men vi försöker göra det bästa av saken och inte känna så mycket press på att allt ska gå bra hela tiden. För så funkar det ju faktiskt inte. 
 
Idag har jag dessutom ätit mina första nudlar som "student", helt otroligt egentligen, ett och ett halvt år tog det! Och inte blev det nåt med att gå och lägga sig tidigt idag heller, nejdå nu är klockan 12 och jag är knappt trött fast att jag är så himla trött. Nä, jag vet, ingenting är logiskt i mitt liv just nu.
 
'
bärgarn är ju alltid bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback