MUMS, FINA SAKER

Ska inhandlas så fort jag vet vilken storlek jag behöver och får lite extrapengar över. Självklart skulle jag jättegärna vilja ha det riktiga Dyon-tränset men men, när det finns ett som är aningen billigare väljer jag nog det istället. 1000 kr för ett träns, nja inget för mig. Det här är från Hööks och kostar 499 kr istället.
 
MIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LM MIRAGE BENSKYDD I 4-PACK LM
Lamicell benskydd från Charlies, hehe. 449 kr, dröjer nog ett tag innan jag prioriterar att köpa dom.
 
MIRAGE SCHABRAK DRESSYR LM MIRAGE SCHABRAK DRESSYR LM
och självklart matchande schabrak också, mohaha. Dock hoppmodellen då, som jag inte hittade. Också 449 kr på Charlies, blir också en sån där grej som det lär dröjja ett tag innan jag bestämmer mig för att slösa pengar på (det brukar betyda aldrig)
 
 
Dom här är faktiskt riktigt snygga i verkligheten (snyggare än på bilden), pririteras nog högre än skydden över, lite mer diskreta liksom och passar till det mesta, Är ju faktiskt nästan ungefär i behov av ett par nya skydd. Men det lär nog dröja ett tag innan jag köper dom också. 700 kr för fram och bak på Hööks.
 
 SWAROWSKI PANNBAND SILVER MED SVART LÄDER
hehehe, självklart!! 199 kr på Hööks, pannband är dock inget jag köper så himla ofta (har köpt ett i hela mitt liv tror jag) Och varför inte ett swariwski-pannband? haha nä så mycket pengar lär det dröja riktigt riktigt länge innan jag lägger ut på ett pannband, typ när jag är rik. 799 kr på Charlies.
 
JULINE RIDBYXA OSKODD CHARLIES
Och dom här måste jag verkligen köpa någon gång ganska snart. Så otroligt himla sköna!! 649 kr på Charlies.
 
Dom kanske inte heller är helt fel? 699 kr på Hööks
 
SPRENGER SPORRE GUMMIKLÄDD MED KULA CLASSIC SOFT SPORREMMAR THREE HORSES
Ett par sporrar med riktigt skydd på måste jag verkligen köpa snart också, får nåt fel på mina sporrskydd som bara glider runt hela tiden.. Sporremmar i läder vore ju inte helt fel heller. 359 kr för Sprengersporrarna och 99 kr för sporremmarna på Charlies.
 
 
Och så funderar jag starkt på att köpa likadana skor och chaps som Frida har, ser så otroligt sköna ut och är dessutom några utav dom finaste chaps + skor som jag har sett. Vore riktigt skönt att ha på träning men även på tävling ibland kanske. 1170 kr på Hööks för både skor och chaps.
 
Dock har jag nu, efter inhandlandet av klänning och skor till ryttargalan, bestämt mig för att ha lite ganska sträng köpstopp ett bra tag framöver. Vore inte helt fel att sprar ihop lite pengar, till Italien i sommar kanske? Dom hrä grejerna får nog vänta lite helt enkelt, man man kan ju alltid drömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback