KEEP YOUR HEAD UP, THERE ARE PEOPLE WHO WOULD KILL TO SEE YOU FALL

Förutom träning med Gullan så började vi dagen med att åka in till Linköping och kolla på film om förintelsen. Var riktigt nära på att somna men lyckades inte riktigt. Åkte tillbaka till skolan, åt lite mat, hade tränings- och tävlingslära och sen träning.
 
göteeee
 
 
Efter träningen pratade jag lite med TT, ringde veterinären (ska dock ringa tillbaka på tisdag och boka tid), gick ner till ridhuset och kollade lite på när Frida red Cålle på sin dressyrträning (eftersom Wendy blev behandlad av equiterapeut igår var jag vänlig och lånade ut honom ;)), pratade lite mer med TT och Marie, gick till stallet, mockade otroligt fort (och slarvigt), slängde av hästen grejerna när Frida kom tillbaka, gick hem och ungefär fem minuter senare kanske satt vi i bilen på väg in till Tornby.
 
Hittade två trosor för 10 kr styck, ett halsband för 40 kr till ryttargalan imorgon, en bh för 49 kr, strumpbyxor också till galan och köpte även mina efterlängtade skor. 
 
 
 
 
När vi kom tillbaka drog vi iväg till stallet igen, gjorde mat åt våra hästar och fodrade. Malin red även sin lilla lurvboll till ponny, en fyraåring som hon har på inridning / utbildning, så himla söt!!
 
 
 
haha ja min kamera på mobilen är ganska värdelös
 
 
Sen vi kom hem, vid nio ungefär, har vi förberett oss inför ryttargalan imorgon (okej, inte jag jag är för lat), pratat och skrattat som vanligt, färgat hår, färgar ögonbryn och bakat kladdkakemuffins bland annat. Mums. 
 
 
 
Nu är klockan nästan tre och jag är knappt trött, blir spännande att se hur trött jag är efter den här helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback