JAG VÄNTAR PÅ NÅT STORT DET HAR JAG ALLTID GJORT

Vaknade sju imorse och gick iväg till stallet eftersom jag hade glmt mina ridstövlar och min hjälm där. Bytte om och åt frukost innan vi gick iväg till skolstallet igen. Jobbade till tolv, lunch till fjorton och slutade sexton. Helt otroligt att man nästan alltid lyckas jobba med konsitga och otroligt långsamma människor (ja, jag syftar på Jennifer och Malin (haha nä det gör jag ju inte))
 
oppa vreta style
 
Irriterade, trötta och ganska så slut i kroppen gick vi hem, jag bytte om, åt lite och gick till stallet och fixade allt där. Sen var det dax för trollungen att bli av med sin päls. Han fick lite bomull i öronen och vi fick låna snälla Fridas klippmaskin som inte har sladd och som är ganska så tyst så i år gick det faktiskt riktigt bra! (förutom att jag typ inte kan klippa men aja, vi är inte så himlans noga) Hela han blev klippt den här gången och mina fötter är hela! (eller inte mer ohela i alla fall) Riktigt stolt är jag över trollisen även om han blev ganska otålig och sur där på slutet. Möjligen blir det lite klippning i morgon också för att fixa dom sista ojämnheterna. Det syns ju liksom ganska så bra på honom eftersom han är fux...
 
 
 
Kom hem strax efter åtta, åt lite mackor, skypade med Albin, såg väldigt mycket fram emot att behöva gå upp och duscha imorgon bitti (NEJ) eftersom Frida sa att varmvattnet var slut, upptäckte att det visst fanns varmvatten, duschade och nu ska jag sova massor! Upp klockan sju imorgon också, och så väntar en sån där otroligt lång och jobbig skolvecka igen. Jippi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback