JAG ÖNSKAR JAG KUNDE VARA NÅGOT DU KUNDE VARA STOLT ÖVER

Gick upp sju och insåg att våran torktumlare var trasig och kläderna alltså inte var torra vilket gjorde att jag fick ställa mig och hänga upp alla kläder. Sen fortsatte vi med tre timmar matte, åh gud vad underbart! (ironi för den som trodde nåt annat) Egentligen var det väl inte så himla jobbigt, förutom det att jag typ inte fattade någonting och när jag äntligen kom igång och det gick lite bra då slutade vi?! Det tog ungefär en och en halv timme att göra tre uppgifter, har nog aldrig känt mig så värdelös någon gång x)) Helt sjuk vad dålig jag har blivit på matte.
 
så här roligt har vi på mattelektionerna
 
Efter lunch var tränings- och tävlingsläran inställd så vi hade istället träning lite tidigare, jag red 13.20 och hann innan det fixa allt i stallet förutom att packa påsar vilket betydde att jag kom hem från stallet innan det var mörkt!!??! Helt otroligt, underbart! 
 
 
Hästen var duktig. Vi hoppade bara några skutt på några kryss på ca 50 cm, fyra kryss på en volt. Han sitter nu fast i högersidan igen så hade väldigt svårt att svänga åt höger, vi höll på att missa lite hinder och så. Vänster var han mer avslappnad i men där hoppade vi bara varannat hinder för att inte sätta så mycket press på honom. Ska försöka få nån ordning på det här nu, förhoppningsvis, och hoppas på att vi hittar någon anledning till att han är som han är. Malin ska förhoppningsvis kolla på honom på måndag och sen kanske han eventuellt även blir behandlad av equiterapeut någon gång nästa vecka så får vi helt enkelt se vad dom säger och vad vi gör efter det.
 
dessutom invigde vi idag 2013s första pizzafredag, UTAN TROCADERO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback