JAG HAR NÅT DEN PUNKTEN DÅ JAG SKITER I ALLT

Har inte haft någon bra dag över huvudtaget, vaknade nog på fel sida x7 imorse. 
Skola till 17.30, som tur va med lite dressyrträning under den tiden.
Hästen va fin men jag måste verkligen skärpa mig nu. Det här funkar inte längre. Kom hem, somnade, sov tills tjugo i åtta ungefär och kanske 10-15 minuter senare sprang vi iväg till bussen. Ikväll har jag, Malin, Frida, Jennifer, Hilda och Eddy kollat på bio, nämligen Ego. Den va faktiskt riktigt bra för att vara en svensk film, mellan alla dom där cheesy delarna. Brukar verkigen inte gilla svenska filmer, men plötsligt dyker det upp en bra! 
 
Nu ser jag fram emot ännu en sömnlös natt verkar det som, imorgon väntar stalldag och ridning av tre hästar. Eller, får väl se om Cålle får gå eller inte, beror på hur mycket tid vi har på oss och om jag hinner in till körskolan.
 
 

Kommentarer
nina seger

Sötis-Cålle :)

2013-01-29 @ 14:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback