DU SKJUTER NER MIG MEN JAG KOMMER INTE FALLA

Idag tog jag och hästen en tur på slingan, tyckte det va onödigt att slösa bort ett ridpass i ridhuset när det för en gångs skull va ljust när jag va i stallet. Jobbade mycket med att rakrikta honom och att få honom i en låg, rund och avslappnad form. Han blev riktigt fin, även fast jag inte satte speciellt mycket jobb i honom. Högergaloppen är fortfarande jobbig så vi tog det extra lugnt där.


fårtäcket fick följa med

Har sen jag kom hem från stallet kollat på världscuphoppning, halvsovit och frusit ett tag på mitt rum, kollat på ponnyakuten, fodrat, tagit en sprungtur med Malin (HURTIGA), pluggat, insett att vi har prov imorgon, bestämt mig för att skita i det för nu (kommer ångra mig imorgon), pratat med pappan, kollat på bilar, duschat och nu måste jag verkligen sova. Kommer va död imorgon..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback