DRÖMMER FÖR STORT ÄTER FÖR FORT TÄNKER FÖR MYCKET OCH ÄLSKAR FÖR LITE

Efter lunch idag skynda jag och Frida iväg till stallet och hann mocka innan det var våran tur att träna. Dock var hoppgruppen innan nästan 20 minuter sen så vi blev nästan lite sena vi med. Red bara lite dressyr, skrittjobbade mycket och red igenom honom riktigt i traven. Helt otroligt vad fin han va i traven! Får dock inte riktigt det stöd jag vill ha på vänstertygeln fast att jag får lös honom från högertygeln, bara att fortsätta traggla antar jag! Galoppen funkar inte alls, den tycker han är jättejobbig, VänSter funkar, när det inte känns som om han travar med bakbenen, men i höger varv kan jag inte ens ställa honom lite inåt, han går i stort sett utåtställd. Galopperade bara av honom lite och försökte få honom att slappna av lite, och sen travade och skrittade jag av ett bra tag.
 
 
 
Sen var det tänkt att jag, Frida och Hilda skulle iväg och träna med idrottsläraren och några fler vid fyra, jag har frida kom dock inte hem från stallet förns strax efter fyra (någon (inte jag) är ganska långsam av sig ;)) och då var all våran ork borta. Bestämde oss för att gå och dö istället typ. 
 
Nä, jag ska väl kanske försöka ta tag i en del av livet i alla fall. Typ städa klart mitt rum, kanske tvätta lite (fast det kommer jag nog inte orka), plugga, duscha och sova. Imorgon väntar skola från 8.10 till 16.30, efter det stallet, föreläsning om mental träning för Louise Haaga och sen gymmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback