DET KAN BARA BLI BÄTTRE NU

Tror att jag var i ganska stort behov av sömn. Jag, som annars varje gång jag har sovmorgon vaknar vid sex ungefär och efter det vaknar minst en gång i timmen tills jag tröttnar och går upp nån gång vid tio - elva, har idag sovit till halv fem och endast vaknat en gång vid tio ungefär. Det värsta är att jag fortfarande är trött och planerar att gå och lägga mig nu efter att ha tränat lite, duschat och kanske pluggat lite. 
 
Hästen blev sur på mig för att jag gömde hans mat mellan halmen så han var tvungen att äta halm också. Fick därför ingen riktig hejdåpuss. När jag kom till stalle tvar han däremot lite gosigare och kom fram och la huvdet i min famn direkt. Sötis. 
 
Har annars ätit min fredagspizza och kollat på världscuphoppningen och blivit ganska lagom tävlingssugen. Det här suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback