DECEMBER 2012

Det va fint väder ett tag
 
 
 
Och sen blev det snöstorm och jag och Maja pulsade genom massor av snö för att släppa ut våra hästar och var genomblöta resten av dagen.
 
Sen va det fint väder igen
 
Och jag fick lussekatter på posten
 
Sen fick vi abortvirus i skolstallet
 
Och jag packade massor med höpåsar inför hemresan
 
Vi gjorde fina armband
 
pluggade en massa
 
jobbade och tog hand om sjuka hästar
 
hade roligt busiga som vi är
 
Och så åkte jag och hästen hem för lite jullov!!
 
Jag återförenades med min älskade skoter
 
Myste med trollungen i skogen
 
Firade lillebror
 
Vi hämtade gran och gjorde den fin
 
Jag och hästen busade ute i snön och pappan fotade
 
Vi tolkade en del efter skotern och jag och trollis myste i skogen utan träns mest varenda dag
 
Och så var det jul och hästen blev nog gladast av alla över sin julklapp
 
Jag och pappan körde fast skotern lite och körde dessutom över rörösjön utan is i år igen
 
 
Och nyår spenderades på allra bästa sätt med bästaste vännerna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback